Returnare produse
Produsele cumpărate de la SC RISTO HOME SRL pot fi returnate în următoarele situaţii:
1) Produsul pe care l-aţi primit nu este conform cu specificaţiile de pe website-ul nostru
În acest caz puteţi cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă există în oferta noastră) sau puteţi cere rambursarea contravalorii. De asemenea, se poate agrea să primiţi un alt produs, urmând să plătiţi diferenţa de preţ (dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat iniţial), respectiv să vi se ramburseze diferenţa (dacă produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat iniţial).
În acest caz, clientul trebuie să returneze produsul, costurile de returnare şi de transport vor fi suportate de SC RISTO HOME SRL , dacă se utilizează acelaşi curier cu care a fost expediată iniţial comanda respectivă.
2) V-a fost livrat din greşeală alt produs decât cel comandat
Vă rugăm să returnaţi cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu mai există în oferta noastră puteţi să cereţi rambursarea integrală a contravalorii.
Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de SC RISTO HOME SRL , dacă se utilizează acelaşi curier cu care a fost expediată iniţial comanda respectivă.
3) Clientul doreşte să renunţe la cumpărare
Conform legistaţiei în vigoare, clienţii (persoanele fizice) au dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Renunţarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate pe site sau prin comandă telefonică şi livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (fără semne de utilizare, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur.
În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, respectiv prezintă urme de manipulare, SC RISTO HOME SRL va diminua suma returnată cu o sumă corespunzatoare stadiului în care se află aceste produse.
Conform art. 14 din OUG 34/2014, Consumatorul este reponsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora.
Pentru a returna un produs, contactaţi-ne telefonic sau pe e-mail.